Reteta de sos de gratar


Gratarul a început în contextul american în timpul târgurilor de vite din anii 1800 din vest. Cowhands au avut, de obicei, bucăți de carne de vită de calitate scăzută, care trebuiau să fie conservate pe perioade lungi de timp de bovine.
Principala alegere pentru acest lucru a fost pieptul de carne greu. Cowboyii au aflat curând că, dacă ar fi gătit carnea într-o perioadă lungă de timp la o temperatură scăzută, carnea ar putea deveni delicată și gustoasă. În acest timp, bucătarii au experimentat, de asemenea, diverse sosuri de grătar pentru a face carnea de vită chiar mai gustoasă.
Gratarul personal este stilul meu preferat de preparare a cărnii. Îmi place gustul gratarului și găsesc că este potrivit pentru aproape toate ocaziile.
Sunt de acord cu istoria că sosul de grătar este la fel de important ca grătarul în sine. Un bun sos de grătar poate face sau poate sparge o masă somptuoasă.
Încă îmi amintesc în mod clar friptura de gratar cu oase T, pe care am gustat-o ​​la mașina lui Larry. Sosul care a fost servit cu friptură de grătar a fost pur și simplu minunat. De fiecare data cand imi amintesc experienta, gura mea doar apeleaza.
M-am întrebat adesea cum să recreez acel sos minunat. Până când am dat peste reteta de sos de gratar de la Debbie Beaston pe Internet, care ar putea fi răspunsul la dorința mea. Se numește Rețeta Top Secret BBQ Sauce.
Nu am cumpărat încă "Rețeta Top Secret BBQ Sauce", dar mă gândesc să-i conving soția să o cumpere, pentru că iubește gătitul.
Reteta BBQ reteta ebook include, de asemenea, rețete BBQ, freze, mopuri și marinate. Există, de asemenea, sfaturi și idei grozave despre ce să gătești cu grătarul.

Postări populare

Restaurante fast-food